Založ si blog

Koľkokrát príde chlap o vodičák, aby mohol prestať piť?

Dnes to bol deň! Normálne nad takými vecami nerozmýšľam, ale pokúšam sa prísť na to, prečo sa ženy vydávajú, keď potom majú chuť stokrát za rok toho chlapa zniesť zo sveta… Minimálne! Ja som nad tým rozmýšľala už pred oltárom, ale bolo mi hlúpe sa o tom vtedy niekomu zdôverovať, som predsa dobre vychovaná a nebudem svadobných hostí strašiť svojou neistotou. Aj tak. Ten hlúpy sľub – v dobrom aj zlom, až kým nás smrť nerozdelí musel vymyslieť niekto buď riadne naivný, alebo taký, čo o všetkom vedel a chcel sa ľudstvu za niečo pomstiť. Moja mienka.

Ale teraz naozaj, ja normálne nechápem, žijem s mužom, ktorého vôbec nepoznám. Hoci ho poznám až príliš dobre, niekedy – tak ako dnes mi dokáže vysať všetku krv! To je nehorázne, aby mu zas zobrali vodičák. Po pol roku, čo ho dostal, zas za alkohol! Ako sa len ponosoval, že keď mu ho vrátia, už sa „pálenky“ ani nechytí! Ja som ho – tehotná – musela voziť ráno do práce. Do pôrodnice ma zaviezla mama, z pôrodnice svokor. Romantika! Za každou druhou myšlienkou vtedy dodal „keď mi vrátia vodičák, vezmem ťa tam, onam a neviem kde ešte a čo ešte…“ No a vydržal mu pár mesiacov. Nech mi všetci odpustia, ale kristepane – čo vám chlapom šibe? To vám fakt stojí za to aby pár promile spláchlo rodinnú pohodu, dôveru, slušnosť a sčasti aj rozpočet?

Na vianoce boli u nás známi. Kamarát, ktorému tiež len prednedávnom vrátili papiere – samozrejme za alkohol- si s nami pokojne pripíjal, až neskôr mi došlo, že on je vlastne šofér. Ostatní chlapi sa len smiali, keď som sa nad tým zhrozila. Povedal mi – a to riadne frajersky-  že to je ADRENALÍN, zábava – jazdiť s pár promile. Vraj to musím niekedy vyskúšať, je to riadna sranda!

Nechcem moralizovať, aké je to nebezpečné a to nielen pre neho, ale hlavne pre ostatných, ktorý sú s ním na ceste. Veď oni to tí chlapi určite vedia. Sú toho každý večer plné správy, plné noviny … Lenže – oni potrebujú byť proste frajeri. Ako minule – vidím v telke ten známy obrázok „pána“ Slotu, vychádzajúceho z auta a očividne všetko, len nie triezveho. A čo na to ten môj? „No a? On je už taký.“

Sú veci, ktoré asi nepochopím, dúfam len, že ich nebude v živote až tak veľa, aby som sa z toho raz zbláznila…

Stereotyp – prirodzená súčasť vzťahu?

19.05.2010

Čokoľvek dobré sa v partnerskom vzťahu stane, posilní to oboch partnerov. Ale keď je toho dobrého až príliš veľa, začína sa nuda. Viem o čom hovorím. Moja kamarátka mi prednedávnom na otázku „ako s priateľom?“ odpovedala: „Dobre. Až príliš. Možno by sa zišlo trochu vodu zamútiť…“ Veľmi sme to už potom nerozoberali, bola som rada, že sa [...]

Manželky alebo Milenky?

06.05.2010

Každá žena, ktorá bola niekedy milenkou vie, že to nie je vôbec ľahké. Teraz nemám na mysli komplikované situácie typu „žena mi našla sms, musíš byť opatrnejšia, keď budeš písať“. Byť milenkou nie je ľahké psychicky. Skryté návaly viny, ktoré zo začiatku ignoruje a snaží sa ich všetkými možnými spôsobmi ospravedlniť sa nedajú len tak odstrániť. [...]

Žienka domáca

28.04.2010

Posledný mesiac tehotenstva. Zmiešané pocity… Strach z toho, čo príde sa vo mne mieša s túžbou mať to už za sebou a držať v náručí moje vytúžené dieťa. Cítim sa veľká, nemotorná a ťažkopádna. Vraj je to normálne. Čo ma ale hnevá oveľa viac, je že som sama. Nie, nemyslím teraz, že by sa otec môjho dieťaťa na nás vykašľal. Žijeme spolu. Mám ho rada. [...]

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 7083x
Priemerná čítanosť článkov: 1771x

Autor blogu

Odkazy